FANDOM

Placki - legendarne pożywienie prowokatorów spożywane w celu zmaksymalizowania naturalnego popierdolenia kaskadowego własnego mózgu. Kiedy twoim hobby sa choroby weneryczne, zabawa patykiem, kupą oraz podcinanie włosów na jajch to placki sa dla ciebie idealne.

Bez tytułu.jpg

Papaj jadł placki faszerowane sterydami, palant.

Każdy prowokator LUBI PLACKI lub ZAJEBISCIE LUBI PLACKI, każdy placek jest przygotowywany wg specjalnej receptury oraz w stroju nastroszonego koguta. Pionierem placków był popeye który niestety spożywał placki sterego typu, które powodowały skutki uboczne:

Placki są bardzo mocno działającym posiłkiem, powodującym wyraźne skutki uboczne. Większość z nich związana jest z tendencją placków do konwertowania do estrogenu, co wywołuje przeważnie wyraźną retencję wody podskórnej, nadmierne gromadzenie się tkanki tłuszczowej, ginekomastię. Wszystko to nie sprzyja utrzymywaniu przyzwoitej definicji muskulatury. Podczas śniadania z użyciem placków warto przyjmować środki przeciwdziałające estrogenom, np. Nolvadex oraz / lub Proviron, zwłaszcza dla osób podatnych na skutki uboczne. Jeszcze skuteczniejszym wyjściem jest inhibitor aromatazy (Arimidex, Femara, Aromasin), lecz niestety kosztowniejszym. Szczególnie niechcianym skutkiem ubocznym jest ginekomastia. Jej początki objawiają się przez lekkie spuchnięcie, swędzenie lub nawet ból w okolicach sutków. Jak tylko zauważymy takie objawy, natychmiast należy zastosować Nolvadex. Inną niekorzystną właściwością placków jest jego wysoka androgenność. Często ujawniają się związane z tym skutki uboczne - przetłuszczająca się cera, trądzik, nadmierne owłosienie na ciele, wzrost agresji, przyśpieszenie procesów łysienia. Efekty te można zminimalizować, przez ograniczenie konwersji testosteronu do DHT, czyli przyjmowanie takich leków jak Proscar lub Propecia. Finasteryd zmniejszając stężenie tego metabolitu we krwi, zmniejszy także prawdopodobnie związanie z nim skutki uboczne. Jednak większość stosujących placki prowokatorów nie odczuwa skutków ubocznych tak mocno, jakby to się teoretycznie mogło wydawać. Zwłaszcza że uzyskują dzięki niemu wspaniałe rezultaty. Stąd też jego ogromna popularność.

Dzisiejsze placki nie powoduja tych skutków uboczych i można je spożywac bezpiecznie niestety sam popeye doznał skutów ubocznych i w tzw plackowym szale zajebał swoja laske, niektórzy jednak mówią ze to przez wysoką zawartość szpinaku w organizmie chorego, dzisiaj nie stosuje sie szpinaku do wytwarzania placków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki