FANDOM

Toilet large.jpg

przeciętny sracz

"nie chcem ale muszem"

-Lech Wałęsa o swojej próbie pobicia rekordu ginesa
 w trzymaniu łba w osranym kiblu

Kibel- małż koprofag, często zagnieżdżający się w łazienkach, rzadziej na strychu. Jest jak twój najleprzy przyjaciel, zawsze możesz sobie na nim usiąść i sie wysrać. Bez kibla twoje życie nie miałoby sensu, to on nadaje znaczenia twojej egzystencji. Odnotowano że 90% samobójstw było motywowane zapchaniem lub brakiem kibla. Niektórzy wykorzystują Kibel do hodowli domowej odmiany Psiego ziemniaka.

GenezaEdytuj

Kibel został wynaleziony przez niejakiego Bolka, który miał dość srania w krzaki jak zwierze więc zaczął srać w majtki. Szybko nabawił się odparzeń więc zaczął szukać innego rozwiązania. Postawił więc u siebie w łazience olbrzymiego małża, któremu srał do ryja. Po paru dniach małż się wypełnił i nie dało rady żeby się wysrać tak aby się nie ulało. Więc wsadził mu w dupsko rynne która skutecznie odprowadzała fekalia do sąsiada. Kible używane dzisiaj nie są żywymi małżami, a jedynie betonowymi replikami tych dziś już wymarłych mięczaków. Podobno wymarły z głodu, w latach 40-tych zeszłego stulecia, kiedy to ludzkość dostała masowego, długoletniego zatwardzenia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki